.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادی 75 درصد سواحل دریای مازندران
استاندار مازندران گفت : پس از ابلاغ مصوبه هیئت دولت کار آزاد سازی سواحل مازندران آغاز و تاکنون 75درصد سواحل که مربوط به دستگاه های اجرایی بود آزاد شده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است .

 استاندار مازندران گفت : پس از ابلاغ مصوبه هیئت دولت کار آزاد سازی سواحل مازندران آغاز و تاکنون 75درصد سواحل که مربوط به دستگاه های اجرایی بود آزاد شده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است .

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ابوطالب شفقت عصر امروز در بازدید از مراحل طرح ساماندهی ساحل خزر آباد ساری افزود : بیشترین ساحلی که مجتمع های تفریحی دستگاه های اجرایی در آن قرار دارد ساحل خزرآباد ساری به طول 12 کیلومتر است که بخش اعظم آن آزاد سازی شده است .

وی خاطر نشان کرد : کار آزاد سازی سواحل در اکثر شهرهای استان به اتمام رسیده و پیش بینی می شود مابقی مراحل آزاد سازی  به زودی پایان برسد.

شفقت با بیان اینکه آزاد سازی مجتمع های ساحلی بخش خصوصی در اولویت بعدی برنامه های استان در این حوزه است ، تصریح کرد : برای آزاد سازی مجتمع های خصوصی در سواحل نیاز به قانون و آیین نامه ویژه ای داریم.

استاندار مازندران با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساماندهی سواحل دریای خزر به طول 4 کیلومتر در ساحل خزرآباد ساری اظهار داشت : بر اساس آیین نامه بودجه سال 86 تمام مجتمع های تفریحی سواحل دریای خزر باید در اختیار سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران  قرار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد : تا آغاز تیرماه سال جاری با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران و همکاری شرکت توسعه گردشگری مازندران ساماندهی سواحل خزرآباد ساری به بهره برداری عموم برسد.

شفقت در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم و دستگاه های مسئول یادآور شد : بهره برداری کامل تمامی سواحل دریای مازندران تا آغاز اجرای طرح دریا در سال 87 به اتمام می رسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.